Το COSMOTE GROW YOUR BUSINESS - The PODCAST είναι γεγονός και σε αυτό το πρώτο επεισόδιο, η Εύα Επιτροπάκη ξεκινάει από τα γιατί. Όλα αυτά τα γιατί στα οποία κάθε ιδιοκτήτης μικρομεσαίας επιχείρησης οφείλει να απαντήσει, για να χαράξει μια σωστή πορεία για κάθε επόμενο βήμα της επιχείρησής του.
Οι απαντήσεις σε αυτά τα γιατί διαμορφώνουν βήμα-βήμα το business canvas - μια συνοπτική και πιο άμεση εκδοχή του business plan, το οποίο αποτελεί ένα από τα ισχυρότερα εργαλεία.
Πώς μπορείς να μετατρέψεις την επιχείρησή σου σε μαγνήτη για ταλέντα; Αρχικά να ξέρεις τι ψάχνεις και δεύτερον να ξέρεις πού να ψάξεις.
Στο σημερινό επεισόδιο COSMOTE GROW YOUR BUSINESS - THE PODCAST, η Εύα Επιτροπάκη μαζί με την Νταίζη Θεοδώρου, Διευθύντρια Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού και Εταιρικής Κουλτούρας στον Όμιλο ΟΤΕ, μας αποκαλύπτουν τις στρατηγικές και τις μυστικές τακτικές για να εντοπίζεις και να προσελκύεις τα καλύτερα ταλέντα για την επιχείρησή σου.
Μέσα από απτά παραδείγματα και προβληματισμούς, θα ανακαλύψεις πρακτικές λύσεις και συμβουλές που θα σε οδηγήσουν να βρεις το ιδανικό επόμενο μέλος για την ομάδα σου. Μάθε τις τεχνικές που θα σε κάνουν να ξεχωρίζεις στον ανταγωνισμό και να δημιουργείς ένα περιβάλλον που ενθαρρύνει και υποστηρίζει την ανάπτυξη του ταλέντου.
Το ηλεκτρονικό εμπόριο είναι το μέλλον και κάθε σύγχρονη επιχείρηση οφείλει να είναι εκεί!
Στο σημερινό επεισόδιο COSMOTE GROW YOUR BUSINESS – THE PODCAST, η Εύα Επιτροπάκη μαζί με την Κατερίνα Φραϊδάκη, Πρόεδρο του Greca, του ελληνικού συνδέσμου ηλεκτρονικού εμπορίου, βουτάνε στα άδυτα του ηλεκτρονικού εμπορίου και αναλύουν βήμα βήμα όλα όσα πρέπει να γνωρίζεις για να φτιάξεις, αλλά και να συντηρήσεις ένα αποδοτικό ηλεκτρονικό κατάστημα και όχι μόνο!
Το ηλεκτρονικό εμπόριο είναι το μέλλον και κάθε σύγχρονη επιχείρηση οφείλει να είναι εκεί!
Στο σημερινό επεισόδιο COSMOTE GROW YOUR BUSINESS – THE PODCAST, η Εύα Επιτροπάκη μαζί με την Κατερίνα Φραϊδάκη, Πρόεδρο του Greca, του ελληνικού συνδέσμου ηλεκτρονικού εμπορίου, βουτάνε στα άδυτα του ηλεκτρονικού εμπορίου και αναλύουν βήμα βήμα όλα όσα πρέπει να γνωρίζεις για να φτιάξεις, αλλά και να συντηρήσεις ένα αποδοτικό ηλεκτρονικό κατάστημα και όχι μόνο!
Το περιεχόμενο δεν είναι απλώς… της μόδας. Έχει περάσει σε νέα φάση ωριμότητας και είναι μονόδρομος για τις επιχειρήσεις που θέλουν να αναπτυχθούν.
Στο σημερινό επεισόδιο COSMOTE GROW YOUR BUSINESS - THE PODCAST, η Εύα Επιτροπάκη μαζί με τον Ευθύμη Σαββάκη, επικοινωνιολόγο, υποψήφιο διδάκτορα του τμήματος Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης του ΑΠΘ και συνιδιοκτήτη ενός ανατρεπτικού creative agency, υποστηρίζουν ότι το περιεχόμενο είναι τόσο πλούσιο όσο ένας πλανήτης και εξηγούν πώς μπορείς να το «δαμάσεις» προς όφελος της επιχείρησής σου.
Μέσα από αληθινά παραδείγματα και τις τελευταίες τάσεις θα ακούσεις τα «ναι» και τα «όχι» του περιεχομένου και θα πάρεις έμπνευση ακόμα κι αν το αντικείμενο της επιχείρησης δεν φαίνεται τόσο ελκυστικό με την πρώτη ματιά. Μάθε πώς θα κρατήσεις αυθεντική την ταυτότητα της επιχείρησής σου μέσω του περιεχομένου και γιατί αξίζει να επενδύσεις σε αυτό.
Από τη στιγμή που ο καταναλωτής θα ακούσει το brand σου μέχρι να γίνει πιστός πελάτης σου, είναι ένα ταξίδι!
Στο σημερινό επεισόδιο COSMOTE GROW YOUR BUSINESS - THE PODCAST, η Εύα Επιτροπάκη αναλύει όλα τα στάδια του αγοραστικού ταξιδιού των καταναλωτών, παρουσιάζοντας το μοντέλο του Marketing Funnel, για να κατανοήσετε καλύτερα πώς μπορεί να εφαρμοστεί στις αποφάσεις που πρέπει να πάρετε για τη δική σας επιχείρηση.
Αν τα Social Media ήταν χώρα… θα ήταν η μεγαλύτερη σε πληθυσμό χώρα στον κόσμο!
Στο σημερινό επεισόδιο COSMOTE GROW YOUR BUSINESS - THE PODCAST, η Εύα Επιτροπάκη μαζί με την Άρτεμις Λαμπρινίδη, επικεφαλής του τμήματος Digital Marketing/Telcos & New Business στον Όμιλο ΟΤΕ, πιάνουν μία - μία τις δημοφιλέστερες πλατφόρμες social media και σου δίνουν πρακτικές συμβουλές για να τις εκμεταλλευτείς στο έπακρο. Αν θες κι εσύ να μάθεις πώς να «ξεκλειδώσεις» την τεράστια ισχύ των social media και τα πιο σημαντικά βήματα για να τα φέρεις ακριβώς στα μέτρα της επιχείρησής σου, πάτα PLAY!
Λεξικό ορολογιών που αναφέρονται στο επεισόδιο:
Organic marketing (Οργανικό μάρκετινγκ): Η προώθηση προϊόντων ή υπηρεσιών μέσω φυσικών και μη πληρωμένων μεθόδων, όπως η παραγωγή ποιοτικού περιεχομένου, το SEO, η δημιουργία κοινότητας στα social media και η προσέλκυση κοινού στην ιστοσελίδα.
SEO (Search Engine Optimization): Η διαδικασία βελτιστοποίησης ιστοσελίδων, για παράδειγμα με λέξεις-κλειδιά, με στόχο να εμφανίζονται ψηλά στις αναζητήσεις των χρηστών στις μηχανές αναζήτησης.
Performance (Απόδοση): Η μέτρηση και αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας των διαδράσεων σε πλατφόρμες social media (likes, shares, σχόλια, επισκέψεις κ.λπ.), με στόχο τη βελτίωση της ανταπόκρισης του κοινού ή την επίτευξη συγκεκριμένων στρατηγικών του marketing.
Engagement (Διάδραση): Ο βαθμός συμμετοχής, αλληλεπίδρασης και ανταπόκρισης του κοινού σε περιεχόμενο που δημοσιεύεται σε πλατφόρμες social media (likes, σχόλια, shares και clicks).
Awareness (Αναγνωρισιμότητα): Η αναγνώριση και εξοικείωση του κοινού με μια εταιρεία, ένα brand, ένα προϊόν ή μια υπηρεσία μέσω των δραστηριοτήτων στα social media.
Marketing Funnel: Ένα μοντέλο πυραμίδας που απεικονίζει τη διαδικασία, την οποία ακολουθεί ένας πελάτης από την ανακάλυψη ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας μέχρι την αγορά του. Συνοπτικά το αγοραστικό ταξίδι του καταναλωτή.