Το COSMOTE GROW YOUR BUSINESS - The PODCAST είναι γεγονός και σε αυτό το πρώτο επεισόδιο, η Εύα Επιτροπάκη ξεκινάει από τα γιατί. Όλα αυτά τα γιατί στα οποία κάθε ιδιοκτήτης μικρομεσαίας επιχείρησης οφείλει να απαντήσει, για να χαράξει μια σωστή πορεία για κάθε επόμενο βήμα της επιχείρησής του.
Οι απαντήσεις σε αυτά τα γιατί διαμορφώνουν βήμα-βήμα το business canvas - μια συνοπτική και πιο άμεση εκδοχή του business plan, το οποίο αποτελεί ένα από τα ισχυρότερα εργαλεία.
Πώς μπορείς να μετατρέψεις την επιχείρησή σου σε μαγνήτη για ταλέντα; Αρχικά να ξέρεις τι ψάχνεις και δεύτερον να ξέρεις πού να ψάξεις.
Στο σημερινό επεισόδιο COSMOTE GROW YOUR BUSINESS - THE PODCAST, η Εύα Επιτροπάκη μαζί με την Νταίζη Θεοδώρου, Διευθύντρια Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού και Εταιρικής Κουλτούρας στον Όμιλο ΟΤΕ, μας αποκαλύπτουν τις στρατηγικές και τις μυστικές τακτικές για να εντοπίζεις και να προσελκύεις τα καλύτερα ταλέντα για την επιχείρησή σου.
Μέσα από απτά παραδείγματα και προβληματισμούς, θα ανακαλύψεις πρακτικές λύσεις και συμβουλές που θα σε οδηγήσουν να βρεις το ιδανικό επόμενο μέλος για την ομάδα σου. Μάθε τις τεχνικές που θα σε κάνουν να ξεχωρίζεις στον ανταγωνισμό και να δημιουργείς ένα περιβάλλον που ενθαρρύνει και υποστηρίζει την ανάπτυξη του ταλέντου.
Το ηλεκτρονικό εμπόριο είναι το μέλλον και κάθε σύγχρονη επιχείρηση οφείλει να είναι εκεί!
Στο σημερινό επεισόδιο COSMOTE GROW YOUR BUSINESS – THE PODCAST, η Εύα Επιτροπάκη μαζί με την Κατερίνα Φραϊδάκη, Πρόεδρο του Greca, του ελληνικού συνδέσμου ηλεκτρονικού εμπορίου, βουτάνε στα άδυτα του ηλεκτρονικού εμπορίου και αναλύουν βήμα βήμα όλα όσα πρέπει να γνωρίζεις για να φτιάξεις, αλλά και να συντηρήσεις ένα αποδοτικό ηλεκτρονικό κατάστημα και όχι μόνο!
Το ηλεκτρονικό εμπόριο είναι το μέλλον και κάθε σύγχρονη επιχείρηση οφείλει να είναι εκεί!
Στο σημερινό επεισόδιο COSMOTE GROW YOUR BUSINESS – THE PODCAST, η Εύα Επιτροπάκη μαζί με την Κατερίνα Φραϊδάκη, Πρόεδρο του Greca, του ελληνικού συνδέσμου ηλεκτρονικού εμπορίου, βουτάνε στα άδυτα του ηλεκτρονικού εμπορίου και αναλύουν βήμα βήμα όλα όσα πρέπει να γνωρίζεις για να φτιάξεις, αλλά και να συντηρήσεις ένα αποδοτικό ηλεκτρονικό κατάστημα και όχι μόνο!
Το περιεχόμενο δεν είναι απλώς… της μόδας. Έχει περάσει σε νέα φάση ωριμότητας και είναι μονόδρομος για τις επιχειρήσεις που θέλουν να αναπτυχθούν.
Στο σημερινό επεισόδιο COSMOTE GROW YOUR BUSINESS - THE PODCAST, η Εύα Επιτροπάκη μαζί με τον Ευθύμη Σαββάκη, επικοινωνιολόγο, υποψήφιο διδάκτορα του τμήματος Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης του ΑΠΘ και συνιδιοκτήτη ενός ανατρεπτικού creative agency, υποστηρίζουν ότι το περιεχόμενο είναι τόσο πλούσιο όσο ένας πλανήτης και εξηγούν πώς μπορείς να το «δαμάσεις» προς όφελος της επιχείρησής σου.
Μέσα από αληθινά παραδείγματα και τις τελευταίες τάσεις θα ακούσεις τα «ναι» και τα «όχι» του περιεχομένου και θα πάρεις έμπνευση ακόμα κι αν το αντικείμενο της επιχείρησης δεν φαίνεται τόσο ελκυστικό με την πρώτη ματιά. Μάθε πώς θα κρατήσεις αυθεντική την ταυτότητα της επιχείρησής σου μέσω του περιεχομένου και γιατί αξίζει να επενδύσεις σε αυτό.
Από τη στιγμή που ο καταναλωτής θα ακούσει το brand σου μέχρι να γίνει πιστός πελάτης σου, είναι ένα ταξίδι!
Στο σημερινό επεισόδιο COSMOTE GROW YOUR BUSINESS - THE PODCAST, η Εύα Επιτροπάκη αναλύει όλα τα στάδια του αγοραστικού ταξιδιού των καταναλωτών, παρουσιάζοντας το μοντέλο του Marketing Funnel, για να κατανοήσετε καλύτερα πώς μπορεί να εφαρμοστεί στις αποφάσεις που πρέπει να πάρετε για τη δική σας επιχείρηση.
Αν τα Social Media ήταν χώρα… θα ήταν η μεγαλύτερη σε πληθυσμό χώρα στον κόσμο!
Στο σημερινό επεισόδιο COSMOTE GROW YOUR BUSINESS - THE PODCAST, η Εύα Επιτροπάκη μαζί με την Άρτεμις Λαμπρινίδη, επικεφαλής του τμήματος Digital Marketing/Telcos & New Business στον Όμιλο ΟΤΕ, πιάνουν μία - μία τις δημοφιλέστερες πλατφόρμες social media και σου δίνουν πρακτικές συμβουλές για να τις εκμεταλλευτείς στο έπακρο. Αν θες κι εσύ να μάθεις πώς να «ξεκλειδώσεις» την τεράστια ισχύ των social media και τα πιο σημαντικά βήματα για να τα φέρεις ακριβώς στα μέτρα της επιχείρησής σου, πάτα PLAY!
Λεξικό ορολογιών που αναφέρονται στο επεισόδιο:
Organic marketing (Οργανικό μάρκετινγκ): Η προώθηση προϊόντων ή υπηρεσιών μέσω φυσικών και μη πληρωμένων μεθόδων, όπως η παραγωγή ποιοτικού περιεχομένου, το SEO, η δημιουργία κοινότητας στα social media και η προσέλκυση κοινού στην ιστοσελίδα.
SEO (Search Engine Optimization): Η διαδικασία βελτιστοποίησης ιστοσελίδων, για παράδειγμα με λέξεις-κλειδιά, με στόχο να εμφανίζονται ψηλά στις αναζητήσεις των χρηστών στις μηχανές αναζήτησης.
Performance (Απόδοση): Η μέτρηση και αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας των διαδράσεων σε πλατφόρμες social media (likes, shares, σχόλια, επισκέψεις κ.λπ.), με στόχο τη βελτίωση της ανταπόκρισης του κοινού ή την επίτευξη συγκεκριμένων στρατηγικών του marketing.
Engagement (Διάδραση): Ο βαθμός συμμετοχής, αλληλεπίδρασης και ανταπόκρισης του κοινού σε περιεχόμενο που δημοσιεύεται σε πλατφόρμες social media (likes, σχόλια, shares και clicks).
Awareness (Αναγνωρισιμότητα): Η αναγνώριση και εξοικείωση του κοινού με μια εταιρεία, ένα brand, ένα προϊόν ή μια υπηρεσία μέσω των δραστηριοτήτων στα social media.
Marketing Funnel: Ένα μοντέλο πυραμίδας που απεικονίζει τη διαδικασία, την οποία ακολουθεί ένας πελάτης από την ανακάλυψη ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας μέχρι την αγορά του. Συνοπτικά το αγοραστικό ταξίδι του καταναλωτή.
Αν τα Social Media ήταν χώρα… θα ήταν η μεγαλύτερη σε πληθυσμό χώρα στον κόσμο!
Στο σημερινό επεισόδιο COSMOTE GROW YOUR BUSINESS - THE PODCAST, η Εύα Επιτροπάκη μαζί με την Άρτεμις Λαμπρινίδη, επικεφαλής του τμήματος Digital Marketing/Telcos & New Business στον Όμιλο ΟΤΕ, πιάνουν μία - μία τις δημοφιλέστερες πλατφόρμες social media και σου δίνουν πρακτικές συμβουλές για να τις εκμεταλλευτείς στο έπακρο. Αν θες κι εσύ να μάθεις πώς να «ξεκλειδώσεις» την τεράστια ισχύ των social media και τα πιο σημαντικά βήματα για να τα φέρεις ακριβώς στα μέτρα της επιχείρησής σου, πάτα PLAY!
Λεξικό ορολογιών που αναφέρονται στο επεισόδιο:
Organic marketing (Οργανικό μάρκετινγκ): Η προώθηση προϊόντων ή υπηρεσιών μέσω φυσικών και μη πληρωμένων μεθόδων, όπως η παραγωγή ποιοτικού περιεχομένου, το SEO, η δημιουργία κοινότητας στα social media και η προσέλκυση κοινού στην ιστοσελίδα.
SEO (Search Engine Optimization): Η διαδικασία βελτιστοποίησης ιστοσελίδων, για παράδειγμα με λέξεις-κλειδιά, με στόχο να εμφανίζονται ψηλά στις αναζητήσεις των χρηστών στις μηχανές αναζήτησης.
Performance (Απόδοση): Η μέτρηση και αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας των διαδράσεων σε πλατφόρμες social media (likes, shares, σχόλια, επισκέψεις κ.λπ.), με στόχο τη βελτίωση της ανταπόκρισης του κοινού ή την επίτευξη συγκεκριμένων στρατηγικών του marketing.
Engagement (Διάδραση): Ο βαθμός συμμετοχής, αλληλεπίδρασης και ανταπόκρισης του κοινού σε περιεχόμενο που δημοσιεύεται σε πλατφόρμες social media (likes, σχόλια, shares και clicks).
Awareness (Αναγνωρισιμότητα): Η αναγνώριση και εξοικείωση του κοινού με μια εταιρεία, ένα brand, ένα προϊόν ή μια υπηρεσία μέσω των δραστηριοτήτων στα social media.
Marketing Funnel: Ένα μοντέλο πυραμίδας που απεικονίζει τη διαδικασία, την οποία ακολουθεί ένας πελάτης από την ανακάλυψη ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας μέχρι την αγορά του. Συνοπτικά το αγοραστικό ταξίδι του καταναλωτή.
Θα το πίστευες πριν λίγα χρόνια ότι μόνο με ένα σύντομο βίντεο μπορείς όχι μόνο να πεις την ιστορία της επιχείρησής σου, αλλά και να κάνεις το brand σου να ξεχωρίσει;
Στο σημερινό επεισόδιο COSMOTE GROW YOUR BUSINESS - THE PODCAST, η Εύα Επιτροπάκη μιλά για την ψηφιακή «επανάσταση» που έφερε το TikTok στην προώθηση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων και αποκαλύπτει έναν έναν τους τρόπους για να το εκμεταλλευτείς στο έπακρο.
Πώς ξεκινάς, πού στοχεύεις και πώς συντηρείς ένα αυθεντικό κανάλι στην πλατφόρμα; Άκου τα σημαντικότερα βήματα για να φτιάξεις ελκυστικό και ενδιαφέρον περιεχόμενο σε μορφή βίντεο και να βάλεις την επιχείρησή σου στον κόσμο του TikTok, αλλά και πώς να αξιοποιήσεις το βίντεο και στις άλλες πλατφόρμες.
Με μερικά κλικ, η διαφήμιση μπορεί να γίνει ένας από τους πολυτιμότερους συμμάχους της επιχείρησής σου.
Στο σημερινό επεισόδιο COSMOTE GROW YOUR BUSINESS - THE PODCAST, η Εύα Επιτροπάκη μαζί με τον Άγγελο Γαλανάκη, Περιφερειακό Διευθυντή πωλήσεων στην Google, σε ξεναγούν στον κόσμο των Google Ads. Θα γνωρίσεις όλους τους διαθέσιμους τύπους online διαφημίσεων και θα μάθεις πώς να τους «παντρέψεις» με τους επιχειρηματικούς σου στόχους.
Μέσα από πρακτικές συμβουλές θα μπορέσεις να βρεις τα κατάλληλα εργαλεία για να μπεις στο δίκτυο της Google, να κάνεις τις διαφημίσεις σου όσο το δυνατόν πιο αποδοτικές και τελικά να δώσεις ώθηση στην επιχείρησή σου.
Τα εργαλεία των Google Ads διαθέσιμα εδώ:
https://ads.google.com/home/
Λεξικό ορολογιών που αναφέρονται στο επεισόδιο:
Marketing Funnel: Γνωστό και ως «χωνί του marketing», περιγράφει το «ταξίδι» ενός εν δυνάμει πελάτη από την αρχική του αλληλεπίδραση με μια επιχείρηση έως το τελικό στάδιο της μετατροπής. Αυτή η μετατροπή μπορεί να περιλαμβάνει μια αγορά, τη συμπλήρωση μιας φόρμας ή οποιονδήποτε άλλο στόχο έχετε καθορίσει.
Brand Awareness (Αναγνωρισιμότητα της μάρκας): Το επίπεδο της αναγνώρισης και της εξοικείωσης του κοινού με ένα brand, όπως το λογότυπο, την επωνυμία, τα προϊόντα κ.α.
Brand Favorability: Δείκτης αξιολόγησης της στάσης, θετικής ή αρνητικής, του κοινού απέναντι σε ένα συγκεκριμένο brand.
Επιστροφή επί της επένδυσης (Return on investment - ROI): είναι ένας χρηματοοικονομικός δείκτης που χρησιμοποιείται για να αξιολογήσει την αποδοτικότητα μιας επένδυσης, στην περίπτωση μας, μία διαφήμιση. Υπολογίζεται ως το κέρδος ή η ζημία που προκύπτει από μια επένδυση σε σχέση με το κόστος της επένδυσης αυτής. Ο τύπος για τον υπολογισμό του ROI είναι: ROI = (Καθαρό Κέρδος/Κόστος Επένδυσης) x 100%
Profitable growth: Δείκτης οικονομικής επιτυχίας, που συνδυάζει τη διατήρηση του περιθωρίου κέρδους με την ταυτόχρονη ανάπτυξη των εσόδων. KPI (Βασικοί Δείκτες Απόδοσης): Μετρήσιμα στοιχεία απόδοσης σε ένα ορισμένο χρονικό διάστημα και για έναν συγκεκριμένο στόχο. Βοηθούν στον καθορισμό μετρήσιμων στόχων και ορόσημων προόδου.
Τρόποι για να ξεχωρίσεις υπάρχουν παντού, ακόμα και στον αχανή κόσμο του Internet.
Στο σημερινό επεισόδιο του COSMOTE GROW YOUR BUSINESS - THE PODCAST, η Εύα Επιτροπάκη εξερευνά τον κόσμο του SEO, δίνοντας τις βάσεις που χρειάζεται να γνωρίζεις για να κατανοήσεις το SEO και να το χρησιμοποιήσεις αποτελεσματικά.
Τι είναι το SEO, γιατί αξίζει να ασχοληθείς με αυτό και πώς μπορείς να το εφαρμόσεις στην επιχείρησή σου; Μάθε ποιες είναι οι μεγαλύτερες παγίδες και άκου στοχευμένες συμβουλές για να βελτιώσεις το SEO του site σου.
O οδηγός της Google για το SEO διαθέσιμος εδώ:
https://developers.google.com/search/docs/fundamentals/seo-starter-guide
Μπορείς να ελέγξεις την ταχύτητα του site σου εδώ:
https://pagespeed.web.dev/
Πάντα και παντού, οι οικογενειακές επιχειρήσεις «αγκαλιάζουν» τις αξίες, τους ανθρώπους και τους πελάτες τους.
Στο σημερινό επεισόδιο COSMOTE GROW YOUR BUSINESS - THE PODCAST, η Εύα Επιτροπάκη μαζί με τον Μιχάλη Τσικνάκη, Διευθύνοντα Σύμβουλο της αλυσίδας αθλητικών ειδών Cosmos Sport, ανοίγουν το μεγάλο κεφάλαιο των οικογενειακών επιχειρήσεων, από την παράδοση της σκυτάλης στη νέα γενιά μέχρι την εκτόξευσή τους σε καινούργια επίπεδα.
Ποιες είναι οι ευκαιρίες που ανοίγονται για τις οικογενειακές επιχειρήσεις στην Ελλάδα και πώς μπορούν να αξιοποιηθούν; Ποιες είναι οι προκλήσεις που μπορεί να προκύψουν και πώς θα μπορέσεις να τις διαχειριστείς; Οι πιο χρήσιμες απαντήσεις και συμβουλές μόνο εδώ.
Μπορεί η επιχείρησή σου να ξεχωρίσει μέσα σε έναν «ωκεανό» από μηνύματα, τα οποία οι χρήστες συνήθως προσπερνούν ή διαβάζουν επιφανειακά;
Σε αυτό το επεισόδιο του COSMOTE GROW YOUR BUSINESS – THE PODCAST, η Εύα Επιτροπάκη συζητά με τη Σοφία Στασινοπούλου, επικεφαλής CRM της Ogilvy, για το πώς να χτίσεις μακροχρόνιες σχέσεις με τους πελάτες σου μέσω των στρατηγικών CRM.
Μάθε τι είναι τα CRM δεδομένα και πώς μπορείς να τα αξιοποιήσεις σωστά για να πετύχεις μια πιο προσωποποιημένη επαφή με το κοινό της επιχείρησής σου. Ανακάλυψε ποια είναι τα πιο αποτελεσματικά κανάλια για να ξεκινήσεις μία CRM στρατηγική, ποια στάδια πρέπει να ακολουθήσεις και με ποιον τρόπο θα καταφέρεις να κερδίσεις την εμπιστοσύνη και την αφοσίωση των πελατών σου τώρα και στο μέλλον.
Λεξικό ορολογιών που αναφέρονται στο επεισόδιο:
ERP συστήματα: Ο προγραμματισμός εταιρικών πόρων (Enterprise Resource Planning) είναι ένα σύστημα λογισμικού για τη διαχείριση και αυτοματοποίηση των καίριων διεργασιών μιας επιχείρησης, με σκοπό τη βελτίωση των επιδόσεών της. Παρακολουθεί βασικούς δείκτες και την πρόοδο που έχει γίνει στους στόχους που έχει θέσει μια εταιρεία βάσει δεδομένων από τις διάφορες πτυχές της δραστηριοποίησής της.
First Party δεδομένα: Το σύνολο των δεδομένων που συλλέγονται από την επιχείρηση με τη συγκατάθεση των πελατών της, όπως για παράδειγμα στοιχεία δημογραφικά (εκπαίδευση, ηλικία, φύλο) ή ψηφιακή συμπεριφορά (ενέργειες στην ιστοσελίδα ή την εφαρμογή της επιχείρησης).Customer Lifetime Value (CLV): Ο δείκτης που παρακολουθεί τη συνολική αξία που αποφέρει ένας πελάτης σε μια επιχείρηση καθ’ όλη τη διάρκεια της σχέσης τους.
GDPR: Ο Γενικός Κανονισμός για την Προστασία των Δεδομένων (General Data Protection Regulation) που στοχεύει στο να προσφέρει στους πολίτες της ΕΕ μια ενιαία και εναρμονισμένη προσέγγιση όσον αφορά την προστασία της ιδιωτικής τους ζωής.
Push notification: Ειδοποιήσεις/μηνύματα που εμφανίζονται σε μία συσκευή, χωρίς απαραίτητα ο χρήστης να βρίσκεται στη σχετική εφαρμογή/ιστοσελίδα ή να χρησιμοποιεί τη συσκευή.
Call to action: Προτροπή του χρήστη, συνήθως μέσω μιας σύντομης και ξεκάθαρης φράσης στο email, στον ιστότοπο ή αλλού, να προβεί σε μια επιθυμητή ενέργεια, όπως στην αγορά ενός προϊόντος.
UTM (Urchin Tracking Module): Κομμάτια κωδικοποιημένου κειμένου, παράμετροι, που βοηθούν στην παρακολούθηση της απόδοσης των ψηφιακών καμπανιών, όπως πόσοι έκανα κλικ σε ένα email που έστειλε κάποια επιχείρηση.
Με έναν βοηθό πάντοτε δίπλα σου, μπορείς να πετύχεις περισσότερα με λιγότερα.
Στο σημερινό επεισόδιο COSMOTE GROW YOUR BUSINESS - THE PODCAST, η Εύα Επιτροπάκη μαζί με τον Γιώργο Γκριτζάλα, συνιδρυτή και επικεφαλής ανάπτυξης του Creative & Performance Agency Advengers, αναλύουν τα «τι-πώς και γιατί» της τεχνητής νοημοσύνης σήμερα και τον τρόπο να την εντάξεις κι εσύ στην καθημερινότητα της επιχείρησής σου.
Πώς θα αξιοποιήσεις τις εφαρμογές ΑΙ με τον καταλληλότερο τρόπο; Ποια είναι τα οφέλη και οι κίνδυνοι; Μάθε πώς θα κάνεις πιο εύκολη και αποδοτική τη δουλειά σου μέσα από τις δυνατότητες της τεχνητής νοημοσύνης και μείνε μέσα στα πράγματα.
Λεξικό ορολογιών που αναφέρονται στο επεισόδιο:
Chatbot: Πρόγραμμα που εκτελεί συγκεκριμένες λειτουργίες, μιμούμενο τον ανθρώπινο προφορικό και γραπτό λόγο.
Εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης που αναφέρονται στο επεισόδιο:
https://openai.com/chatgpt/
https://www.canva.com
https://copilot.microsoft.com
https://www.midjourney.com/home
Σεμινάρια τεχνητής νοημοσύνης για επιχειρηματίες:
https://www.coursera.org/learn/introduction-to-ai
https://www.deeplearning.ai/courses/ai-for-everyone/
https://www.cloudskillsboost.google/course_templates/536
Κράτα τις κυβερνοαπειλές έξω από την επιχείρησή σου!
Στο σημερινό επεισόδιο του COSMOTE GROW YOUR BUSINESS - THE PODCAST, η Εύα Επιτροπάκη μαζί με τον Θάνο Φαλάγγα, Διευθυντή Β2Β Marketing, CRM & Channel Management του Ομίλου ΟΤΕ, αναλύουν τις μεγαλύτερες απειλές που υπάρχουν για μια μικρομεσαία επιχείρηση στον ψηφιακό κόσμο, τα αναγκαία μέτρα προφύλαξης, αλλά και τους καταλληλότερους τρόπους αντιμετώπισης. Όσο το επιχειρηματικό περιβάλλον γίνεται πιο ψηφιακό και περίπλοκο, τόσο πιο «υποψιασμένος» πρέπει να είσαι απέναντι στις κυβερνοαπειλές, ώστε να αποφύγεις άμεσες και έμμεσες ζημίες.
Ποιοι είναι οι κορυφαίοι ψηφιακοί κίνδυνοι για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις στην Ελλάδα και πώς θα είσαι επαρκώς προετοιμασμένος για να τις αντιμετωπίσεις γρήγορα και αποτελεσματικά; Πώς βάζεις δικλείδες ασφαλείας για να είσαι ένα βήμα μπροστά από τους χάκερ; Μάθε τα καταλληλότερα μέτρα πρόληψης και καταστολής, που θα θωρακίσουν την επιχείρησή σου.
Λεξικό ορολογιών που αναφέρονται στο επεισόδιο:
Ransomware: Τύπος κακόβουλου λογισμικού ή λογισμικού κακόβουλης λειτουργίας, που καταστρέφει ή μπλοκάρει την πρόσβαση του θύματος στα προσωπικά δεδομένα μέχρι να πληρώσει τα ζητούμενα λύτρα.
Phishing: Τεχνική διαδικτυακού «ψαρέματος», κατά την οποία ο εγκληματίας μιμείται κάποια αξιόπιστη οντότητα, με στόχο την απόκτηση ευαίσθητων προσωπικών δεδομένων.